![](https://814b7643-2d0a-426f-afe3-97f0772c7719.eu-2.checkpoint.security/com/gstatic/fonts/odo%23/s/e/notoemoji/15.0/1f50a/32.png?odohost2=aHR0cHM6Ly9mb250cy5nc3RhdGljLmNvbQ==&odoscheme=aHR0cHM=)
KONSUMATORË, BLINI PRODUKTE DUKE NJOHUR TË DREJTAT TUAJA!
![🔊](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t97/1.5/16/1f50a.png)
KONSUMATORË, BLINI PRODUKTE DUKE NJOHUR TË DREJTAT TUAJA!
![⚖️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t91/1.5/16/2696.png)
Cfarë ju garanton ISHMT-ja?
![⤵️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t19/1.5/16/2935.png)
![👉🏻](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ta5/1.5/16/1f449_1f3fb.png)
Dhënien e informacionit të plotë, të vërtetë dhe të saktë në gjuhën shqipe, nga tregtarët, për mallrat dhe shërbimet e vendosura, ose të parashikuara për t’u vendosur në treg.
![👉🏻](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ta5/1.5/16/1f449_1f3fb.png)
Që shitësit të sigurojnë që mallrat të jenë të shoqëruara me etiketë, ku informacioni të jetë shënuar në gjuhën shqipe, dukshëm dhe kuptueshëm;
![👉🏻](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ta5/1.5/16/1f449_1f3fb.png)
Që çdo mall, që i ofrohet konsumatorit, duhet të ketë të shënuar çmimin e shitjes;
![👉🏻](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ta5/1.5/16/1f449_1f3fb.png)
Që shitësi është i detyruar ta shesë mallin të ambalazhuar ose të paketuar në mënyrë të rregullt e të sigurt;
![👉🏻](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ta5/1.5/16/1f449_1f3fb.png)
Vendosjen nga tregtarët, në njësinë e tyre të tregtimit, emërtimin tregtar, adresën, orarin për shërbimin e konsumatorit, si dhe të dhëna të tjera, që lidhen me natyrën e mallrave ose të shërbimeve që ofrojnë;
![👉🏻](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ta5/1.5/16/1f449_1f3fb.png)
Respektimin e garancisë kontraktuale e cila i jepet konsumatorit në gjuhën shqipe;
![👉🏻](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ta5/1.5/16/1f449_1f3fb.png)
Të drejtën e konsumatorit, në bazë të ankesës drejtuar shitësit për mallin e blerë, për të rizotëruar mallin e sjellë në përputhje, pa pagesë, nëpërmjet riparimit apo zëvendësimit, të ketë një ulje të përpjesshme të çmimit, ose konsumatori mund të anulojë kontratën.
![✅️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tba/1.5/16/2705.png)
Për çdo mosrespektim të këtyre kërkesave ligjore, juve ju lind e drejta për t’iu drejtuar ISHMT-së me anë të një ankese me shkrim ose në e-mailin zyrtar info@ishmt.gov.al